Rola obsługi hotelowej przy organizacji konferencji jest nie do przecenienia. Powinna być dyskretna, a zarazem sprawna. Co jeszcze liczy się podczas organizacji konferencji i dlaczego obsługa jest tak ważna, sprawdź w naszym wpisie.
Obsługa hotelowa kluczem do sukcesu
Każdy, kto chociaż raz organizował konferencję, wie jak ważna jest obsługa hotelowa.
Pracownicy hotelu bowiem nie tylko pomogą poradzić sobie z logistycznymi problemami, lecz również będą służyć pomocą w trakcie, na przykład, instalacji sprzętu audio-wideo. To oni obsłużą pokonferencyjny bankiet, dbając o to, aby żadnemu z gości niczego nie brakowało.
Obsługa hotelowa także, po wcześniejszym uzgodnieniu, może prowadzić ewidencję gości i witać gości, przy wejściu do konferencyjnej hali. W razie problemów czy pytań, uczestnicy konferencji mogą zwracać się właśnie do niej, podczas gdy my możemy w całości oddać się prowadzaniu dyskusyjnych paneli.
Sala konferencyjna
Hotel to idealne miejsce na zorganizowanie konferencji także ze względu na udostępniane w nim sale, sprzyjające skupieniu i wytężonej pracy, a zarazem interakcji uczestników konferencji oraz ich dobremu samopoczuciu. Klimatyzowane i komfortowe stworzą dla prelegentów doskonałe warunki do prowadzenia wykładów. W każdej sali znajduje się sprzęt multimedialny, rzutniki, projektory, ekran i nagłośnienie, oraz dostęp do wi-fi.
Obsługa hotelowa zajmie się organizacją kącika z kawą i herbatą.
Noclegi
Konferencja w hotelu to także możliwość zakwaterowania na miejscu tych uczestników konferencji, którzy przyjechali z odległych stron. Dzięki restauracji hotelowej, wszyscy będą mogli posilić się w pobliżu miejsca spotkań oraz wykładów.
To bardzo ważne ze względu na logistyczną stronę organizacji konferencji, bowiem eliminuje konieczność uciążliwego, codziennego dojeżdżania na konferencyjne spotkania. Dodatkowo stwarza ono możliwość relaksu i odpoczynku po całym dniu wykładów, na przykład w hotelowym SPA.