Tradycja firmowych Christmas Party dotarła do nas zza oceanu. Szybko przyjęła się w Polsce – większość z nas lubi celebrację Świąt i uważa, że wigilijna atmosfera powinna dotyczyć też życia biurowego. Szefowie firm zazwyczaj stają na wysokości zadania i organizują swoim pracownikom spotkanie, które przybiera formę niedużej imprezy.
Dobry hotel
Christmas Party najlepiej jest zorganizować w dobrym hotelu. Tego typu obiekty są doświadczone jeśli chodzi o przygotowanie cateringu dla wielu osób, a do tego dysponują sporymi salami, które można zaaranżować na wiele sposobów. Dobra sala bankietowa na tego typu imprezę powinna zmieścić zarówno stoły z jedzeniem i alkoholami, jak i niewielki parkiet, na którym odbędzie się dalsze część zabawy. W sali powinien też znaleźć się mikrofon i dobre nagłośnienie. Zazwyczaj zabawa zaczyna się od przemówień szefa, oraz złożenia przez niego życzeń. Czasami na tego typu imprezie organizowany jest konkurs na najlepsze przebranie – wtedy niezbędny jest też niewielki podest, na którym będzie można nagrodzić zwycięzców.
A może nad morze?
Imprezę można oczywiście połączyć z krótkim wyjazdem integracyjnym. Chociaż większość firm decyduje się zabrać pracowników w góry, ciekawym pomysłem jest zorganizowanie zabawy… nad morzem. Prawdopodobnie niewielu pracowników widziało Bałtyk zimą, będą więc zaskoczeni, jak ciche i puste potrafią być polskie plaże. Pusta plaża daje ogromne możliwości zabaw integracyjnych, warto jednak pamiętać, że pogoda w zimie lubi płatać figle. Dlatego warto w razie czego zaplanować wspólny wyjazd do aqua parku, czy przeniesienie zabaw do sali konferencyjnej w hotelu. Oczywiście trzeba w związku z tym postawić na hotel blisko plaży, aby w razie nagłego deszczu, wszyscy mogli szybko wrócić do swoich pokoi i przebrać się w suche rzeczy. Doświadczony hotel podpowie, jakie atrakcje może zaoferować zorganizowanym grupom.