Imprezy firmowe są coraz częściej spotykanym elementem korporacyjnego życia. Wiele firm chce, by ich pracownicy kojarzyli je nie tylko z przykrymi obowiązkami, ale również z przyjemnościami. Dlatego organizują dla nich przeróżne imprezy: urodziny firmy, Christmas Party czy celebracje dużych osiągnięć. Pracownicy lubią tego typu wydarzenia pod warunkiem, że mają zapewnione ciekawe atrakcje podczas wyjazdu. Jak więc najlepiej zorganizować urodziny firmy, aby wszyscy chętnie na nie pojechali i bawili się do białego rana?
Miasto pełne atrakcji – Gdańsk
Decydując się na organizację imprezy firmowej w Gdańsku możemy być pewni, że atrakcji dla pracowników nie zabraknie. W Gdańsku i okolicy jest zawsze coś ciekawego do zobaczenia i to o każdej porze roku. Pracownikom można zorganizować integracyjne zabawy na plaży, lub zabrać ich na wycieczkę statkiem. Wspaniałym pomysłem jest zorganizowanie uroczystej kolacji w jednej z przytulnych knajpek na Motławą. Przed kolacją pracownicy mogą spędzić wolny czas na spacerach po starówce, lub wykonywać zadania z przydzielonej im miejskiej gry terenowej. Nagrodą dla wygranych może być przejażdżka diabelskim młynem stojącym nad rzeką.
Przede wszystkim – dobry hotel
Kluczem do udanej imprezy jest jednak wynajęcie dobrego hotelu. Najlepiej zdecydować się na obiekt doświadczony w organizacji imprez firmowych i okolicznościowych. Hotel nie tylko zapewni odpowiednią ilość miejsc noclegowych, ale również zadba o samą imprezę. Podpisując umowę o wynajem sali z parkietem warto zapytać się o inne rzeczy, w organizacji których hotel może nam pomóc. Miedzy innymi może to być znalezienie dobrego DJa lub cukierni, która wykona dla naszej firmy okolicznościowy tort. Warto też zawczasu ustalić dokładne menu na wyjazd. Najlepsze hotele zajmą się nie tylko organizacją obiadów, kolacji i śniadań, ale także zadbają o to, by pracownicy mieli dostęp do wody, kawy i herbaty podczas prezentacji, oraz open bar podczas wieczornej imprezy.